David Gaider w studiu Beamdog

Opublikowano: 20 lutego 2016

David Gaider dołącza do studia Beamdog

Jeden z głównych scenarzystów BioWare, pracujący m.in. nad Baldur’s Gate II, Star Wars: Knights of the Old Republic i Dragon Age: Origins po 17 latach odszedł z kanadyjskiego studia.

Jak się okazało, 9 lutego 2016 r. David znalazł zatrudnienie w Beamdog, gdzie objął posadę głównego dyrektora kreatywnego.

W 2015 r. w skład studia Beamdog weszli m.in.:

Nadchodząca premiera Baldur’s Gate: Enhanced Edition — Siege of Dragonspear i stale powiększający się zespół pod wodzą Trenta Ostera mogą być zalążkiem powstania pełnoprawnej kontynuacji marki Baldur’s Gate. Potencjalna współpraca z Chrisem Avellonem ma szansę zaowocować pełnokrwistą grą fabularną. A jak zapewniał Trenst Oster, trzeci Baldur’s Gate, jeżeli miałby powstać, to opierałby się na zasadach piątej edycji systemu D&D i korzystałby z zupełnie nowego silnika graficznego, być może współdzieląc technologie wykorzystane w Pillars of Eternity czy Torment: Tides of Numenera.

Zobacz również:

Dodaj komentarz