Duża aktualizacja do gry Solasta: Crown of the Magister

Opublikowano: 23 października 2021

Drugie DLC do Solasta: Crown of the Magister

Zainteresowani pewnie już wiedzą. Solasta: Crown of the Magister doczeka się rozszerzonej zawartości na początku następnego miesiąca. Na rocznicę gry, 4 listopada opublikowane zostanie płatne DLC dodające klasy druida i barbarzyńcy z trzema archetypami. Razem z wprowadzonym w lipcowej aktualizacji sorcererem oraz rangerem z podstawowej gry będzie można stworzyć iście dziką drużynę!

Rozszalali zbrojni będą wybierać pomiędzy Path of the Berserker (SRD), Path of the Solasta (podklasa zaprojektowana przez Tactical Adventure na potrzeby świata gry) oraz Path of the Stone (wyłoniona w ramach konkursu społeczności).

Druidzi przyłączą się do jednego z trzech kręgow: Circle of the Land (SRD), Circle of Kindred Spirit (zaprojektowany przez twórców gry) oraz Circle of Winds (zaprezentowany przez członków społeczności).

DLC wzbogaci możliwości kreacji bohaterów o rasę półorków i nowy backgruad (wanderer) z powiązanym z nim questem. Będzie to płatne rozszerzenie, aczkolwiek jego cena nie została jeszcze ogłoszona.

Wraz z premierą DLC Solastę wzbogaci również darmowa aktualizacja

Obejmie m.in. zwiększenie maksymalnego poziomu doświadczenia z 10 do 12. Co za tym idzie, klasy czarujące zyskają dostęp do zaklęć VI kręgu. Jestem ciekaw, jakie tajemne sztuczki przemyci do swojego programu Tactical Adventures, bo 6 poziom czarów to już naprawdę potężne zagrania. Podniesienie level capacity pozwoli też korzystać ze zdolności klasowych wyższego poziomu, dzięki czemu np. wojownik zyska trzeci atak w rundzie.

Solasta: Crown of the Magister dysponuje rozbudowanymi możliwościami dostosowania poziomu trudności, ale potężniejsza drużyna niesie za sobą konieczność poprawy balansu rozgrywki, w tym podniesienie wyzwania związanego z finałową batalią, która była dość łatwa. Osobiście bardzo ucieszy mnie również zapowiedziana możliwość pominięcia samouczków z początku gry.

Będą też dostępne nowe opcje edytora wyglądu postaci, gdzie brzydkie twarze naszych herosów będzie można dodatkowo oszpecić bliznami. Znacznie rozszerzone zostaną także narzędzia do generowania nowych przygód. Lochy będzie można łączyć ze sobą w całą kampanię. Pojawią się tilesety miast (wnętrza i ulice), z których gracze zbudują osiedla do odwiedzania między wypadami na misje. Będzie można tworzyć dowolnych NPC-ów, kupców, przeciwników i przedmioty, co już otwiera pole do popisu co bardziej kreatywnym twórcom. Kto wie, może w przyszłości doczekamy się spójnych modułów przygód wykonanych rękami społeczności, a z czasem nawet kodu sieciowego.

Zobacz również:

Dodaj komentarz