Boski Natury

Boscy natury wydają się łączyć cechy ludzi i zwierząt. Często pokryci są roślinami, mchem lub grzybami. Dało to początek powszechnemu przekonaniu, że są oni chorzy i z tego powodu wielu z nich zabija się po narodzinach. Boskimi natury żywo interesuje się wiele obrządków druidycznych ze względu na ich ogólną ciekawość odnośnie dusz zamieszkujących ciała zwierząt, roślin i kamienie.
Cechy Rasowe
- Zręczność: +1
- Intelekt: +1
- Źródło Życia — premia do Mocy, Kondycji i Zręczności, jeśli Wytrzymałość spadnie poniżej 50%
- Zręczność: +1
- Intelekt: +1
- Źródło Życia — premia do Mocy, Kondycji i Zręczności, jeśli Wytrzymałość spadnie poniżej 50%
Wygląd

Meta
- Bonus do atrybutów zapewniany przez Źródło Życia jest uniwersalnie przydatny dla każdej postaci
- Boscy nie mogą nosić hełmów
- Premia do zręczności czyni z nich kandydatów na postacie nastawione na zadawanie dużych obrażeń regularnymi atakami
- Premia do Intelektu przydaje się każdej klasie czarującej, a także Barbarzyńcom, Mnichom i Paladynom
- Bonus do atrybutów zapewniany przez Źródło Życia jest uniwersalnie przydatny dla każdej postaci
- Boscy nie mogą nosić hełmów
- Premia do zręczności czyni z nich kandydatów na postacie nastawione na zadawanie dużych obrażeń regularnymi atakami
- Premia do Intelektu przydaje się każdej klasie czarującej, a także Barbarzyńcom, Mnichom i Paladynom