Gorzka Szrama

Przedmiot
Gniazdo:
Gniazdo:
Typ:
Typ:
Wartość Sprzedaży:
305 SzM
Wartość Kupna:
2238 SzM
Broń
Do Walki:
W zwarciu
Chwyt:
Jednoręczny
Szybkość:
1,0 s
Odzyskiwanie Gotowości:
1,666 s
Przerwanie:
0,5 s (Średnie)
Obrażenia:
13-19 Kwas/Cięte
Właściwości Broni
- Ostrość: Obrażenia: +20%
- Stosuje najefektywniejszy typ obrażeń
Zaklinanie
- Zawiera pomniejsze zaklęcie: Plaga Robaków (Użycia: 1 x przed odpoczynkiem)
- Zawiera pomniejsze zaklęcie: Plugawe Ciernie (Użycia: 2 x przed odpoczynkiem)
- Mdlący: Obrona: -10 (Trucizna)
- Punkty: 3/14
- Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
- Biegłość: Zbir
- Zawiera pomniejsze zaklęcie: Plaga Robaków (Użycia: 1 x przed odpoczynkiem)
- Zawiera pomniejsze zaklęcie: Plugawe Ciernie (Użycia: 2 x przed odpoczynkiem)
- Mdlący: Obrona: -10 (Trucizna)
- Punkty: 3/14
- Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
- Biegłość: Zbir
Opis
Ta szabla należała do pierwszego mata Daru Wisielca – okrytego złą sławą statku pirackiego, który grasował pośród wysp Archipelagu Martwego Ognia trzysta lat temu. Legenda niesie, że załoga przechwyciła galerę niewolniczą i – zabiwszy nadzorców – postanowiła sprzedać załogę w następnym porcie. Jeden z niewolników, starszy mężczyzna z bliznami na twarzy i paciorkowatymi oczami zażądał, aby uwolniono jego i resztę załogi.
Piraci wyśmiali go i odmówili, ale stary niewolnik nie ustępował. Ostrzegł ich przed czekającą na nich potworną chorobą i karą, ale mimo to – ponownie odmówili. Kiedy w gniewie podniósł głos, pierwszy mat przebił go szablą. Z rany buchnęła cuchnąca, zielona żółć, ku przerażeniu piratów, płynąc w górę klingi. Zgnilizna przeniosła się po ostrzu z piersi umierającego niewolnika na ramię pierwszego mata, wypełniając jego żyły jadem, a jego ciało robakami.
Reszta załogi sprowadziła statek na brzeg i uciekła, pozwalając niewolnikom odejść i porzucając gnijące ciało pierwszego mata obok splamionego ostrza.
Wygląd
Meta
- ID: px1_sabre_bittercut
- Łup z Vamrela, przywódcy grupy łowców niewolników w Rdzawym Lesie
- Talent Duch Rozkładu zwiększy podstawowe obrażenia z 11-16 do 14-20, co czyni Gorzką Szramę bronią jednoręczną zadającą najwyższe obrażenia na uderzenie, gdyż to tę wartość wymnaża się przez sumę wszystkich addytywnych modyfikatorów obrażeń
- Żrące Uderzenie w połączeniu z talentem Duch Rozkładu doda również 30% obrażeń drugorzędnych do każdego ataku
- Gorzka Szrama jest najlepszą bronią dla postaci, które korzystają z dużej liczby zdolności aktywnych pozwalających na Pełny Atak. Z tego też względu Gorzka Szrama jest idealnym kandydatem do skopiowania przy użyciu Helwoskowej Formy. Ewentualnie można ją sparować z szablą Czyściec
- Ze względu na zadawane obrażenia Gorzka Szrama jest jednym z najlepszych wyborów dla Enigmatyka, jeśli chodzi o szybkie generowanie Skupienia
- Idealna broń dla Posępnego Piechura, również po skopiowaniu Helwoskową Formą lub w parze z Czyśćcem
- W podobnym ustawieniu jest to doskonała konfiguracja uzbrojenia dla Barbarzyńcy stosującego Serce Furii
- ID: px1_sabre_bittercut
- Łup z Vamrela, przywódcy grupy łowców niewolników w Rdzawym Lesie
- Talent Duch Rozkładu zwiększy podstawowe obrażenia z 11-16 do 14-20, co czyni Gorzką Szramę bronią jednoręczną zadającą najwyższe obrażenia na uderzenie, gdyż to tę wartość wymnaża się przez sumę wszystkich addytywnych modyfikatorów obrażeń
- Żrące Uderzenie w połączeniu z talentem Duch Rozkładu doda również 30% obrażeń drugorzędnych do każdego ataku
- Gorzka Szrama jest najlepszą bronią dla postaci, które korzystają z dużej liczby zdolności aktywnych pozwalających na Pełny Atak. Z tego też względu Gorzka Szrama jest idealnym kandydatem do skopiowania przy użyciu Helwoskowej Formy. Ewentualnie można ją sparować z szablą Czyściec
- Ze względu na zadawane obrażenia Gorzka Szrama jest jednym z najlepszych wyborów dla Enigmatyka, jeśli chodzi o szybkie generowanie Skupienia
- Idealna broń dla Posępnego Piechura, również po skopiowaniu Helwoskową Formą lub w parze z Czyśćcem
- W podobnym ustawieniu jest to doskonała konfiguracja uzbrojenia dla Barbarzyńcy stosującego Serce Furii