Komar

Przedmiot

Gniazdo:

Gniazdo:

Typ:

Typ:

Wartość Sprzedaży:

405 SzM

Wartość Kupna:

3038 SzM

Broń

Do Walki:

W zwarciu

Chwyt:

Jednoręczny

Szybkość:

0,636 s

Odzyskiwanie Gotowości:

1,061 s

Przerwanie:

0,75 s (Silne)

Obrażenia:

10-15 Kłute

Właściwości Broni

  • Celność: +5
  • Przerwanie: +0,5 s

Zaklinanie

  • Solidna Jakość: Celność: +4, Obrażenia: +15%
  • Pochłanianie: Obrażenia odzyskane jako Wytrzymałość: 20%
  • Punkty: 4/14
  • Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
  • Biegłość: Szlachcic

Opis

Ten pięknie wykonany, choć niepozorny rapier pochodzi z wilgotnych lasów Cythboru. Jego pierwszym właścicielem był pomniejszy szlachcic Aedwyn Grundmef, znany w kręgach społecznych ze służalczych manier i irytującego zwyczaju kręcenia się tam, gdzie go nie chcą. Rapier niezbyt mu się przydawał podczas wizyt na różnych dworach.

Po jego niegodnej odnotowania śmierci, ostrze odziedziczyła młoda bratanica Aedwyna – Cadenda. Uznała, że klinga ma cechy podobne do jej wuja – przerywa, kiedy nie trzeba, pozbawia energii przy dotyku i jest ogólnie irytująca. Cadenda nazwała rapier Komarem i korzystała z niego regularnie podczas dworskich pojedynków.

Po jej śmierci rapier przeszedł w ręce wnuka Aedwyna w Jelenioborzu – thayna jednego z hrabstw, który zginął podczas glanfatańskiego najazdu. Ponieważ nie miał on żadnych potomków, a Grundmefów z Aedyru rapier nie interesował, ostrze krążyło odtąd z rąk do rąk pośród nieznanych Glanfatan i Jelenioborzan.

Wygląd

Meta

  • ID: rapier_backer_mosquito
  • Sprzedaje: Winfrith w Jelenim Brodzie
  • Ze względu na połączenie broni o szybkim Tempie Ataku i Odzyskiwania Gotowości z silnym Przerwaniem Komar w rękach postaci o wysokiej Percepcji jest w stanie stunlockować przeciwnika, uniemożliwiając mu podjęcie jakiejkolwiek akcji