Komar

Przedmiot
Gniazdo:
Gniazdo:
Typ:
Typ:
Wartość Sprzedaży:
405 SzM
Wartość Kupna:
3038 SzM
Broń
Do Walki:
W zwarciu
Chwyt:
Jednoręczny
Szybkość:
0,636 s
Odzyskiwanie Gotowości:
1,061 s
Przerwanie:
0,75 s (Silne)
Obrażenia:
10-15 Kłute
Właściwości Broni
- Celność: +5
- Przerwanie: +0,5 s
Zaklinanie
- Solidna Jakość: Celność: +4, Obrażenia: +15%
- Pochłanianie: Obrażenia odzyskane jako Wytrzymałość: 20%
- Punkty: 4/14
- Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
- Biegłość: Szlachcic
Opis
Ten pięknie wykonany, choć niepozorny rapier pochodzi z wilgotnych lasów Cythboru. Jego pierwszym właścicielem był pomniejszy szlachcic Aedwyn Grundmef, znany w kręgach społecznych ze służalczych manier i irytującego zwyczaju kręcenia się tam, gdzie go nie chcą. Rapier niezbyt mu się przydawał podczas wizyt na różnych dworach.
Po jego niegodnej odnotowania śmierci, ostrze odziedziczyła młoda bratanica Aedwyna – Cadenda. Uznała, że klinga ma cechy podobne do jej wuja – przerywa, kiedy nie trzeba, pozbawia energii przy dotyku i jest ogólnie irytująca. Cadenda nazwała rapier Komarem i korzystała z niego regularnie podczas dworskich pojedynków.
Po jej śmierci rapier przeszedł w ręce wnuka Aedwyna w Jelenioborzu – thayna jednego z hrabstw, który zginął podczas glanfatańskiego najazdu. Ponieważ nie miał on żadnych potomków, a Grundmefów z Aedyru rapier nie interesował, ostrze krążyło odtąd z rąk do rąk pośród nieznanych Glanfatan i Jelenioborzan.
Wygląd
Meta
- ID: rapier_backer_mosquito
- Sprzedaje: Winfrith w Jelenim Brodzie
- Ze względu na połączenie broni o szybkim Tempie Ataku i Odzyskiwania Gotowości z silnym Przerwaniem Komar w rękach postaci o wysokiej Percepcji jest w stanie stunlockować przeciwnika, uniemożliwiając mu podjęcie jakiejkolwiek akcji