Przemiana – Dzik

Ograniczenia
Klasa:
Druid
Aktywacja:
Podtrzymywana
Użycia:
Tylko w czasie walki
Zdolność
Nauka:
Automatycznie na 1 poziomie
Szybkość:
Natychmiastowa
Czas Trwania:
15,0 s
Użycia:
1 x na potyczkę
Efekty
- Na sobie:
- Przemiana: Dzik
- Skóra Przemiany:
- Redukcja Obrażeń: 8*
- Druidzkie Kły Dzika:
- Szybkość: 1 s
- Odzyskiwanie Gotowości: 0,833 s
- Przerwanie: 0,5 s (Średnie)
- Obrażenia: 16-25* Kłute, Pominięcie RO: 5 | Celność kontra: Odbicie
- Obrażenia Periodyczne: +20%
- Druidzka Regeneracja Dzika
- Na sobie:
- Przemiana: Dzik
- Skóra Przemiany:
- Redukcja Obrażeń: 8*
- Druidzkie Kły Dzika:
- Szybkość: 1 s
- Odzyskiwanie Gotowości: 0,833 s
- Przerwanie: 0,5 s (Średnie)
- Obrażenia: 16-25* Cięte, Pominięcie RO: 5 | Celność kontra: Odbicie
- Obrażenia Periodyczne: +20%
- Druidzka Regeneracja Dzika
Opis
Czerpie z naturalnej więzi druida z dzikiem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która pozwala zregenerować utraconą Wytrzymałość i zadaje obrażenia okresowe w zwarciu.
Meta
- ID: spiritshift_boar
- Guid: 1218e906-981b-4d6a-a911-7b2c90847925
- Talent Styl Walki – Dwie Bronie skraca Odzyskiwanie Gotowości ataków w trakcie przemiany
- Talent Biegłość w Broni: Chłop zwiększa celność ataków podczas przemiany
- RO skaluje się z poziomem: +2 co 3 poziomy po 1 poziomie:
- Poziom 1: RO: 8
- Poziom 4: RO: 10
- Poziom 7: RO: 12
- Poziom 10: RO: 14
- Poziom 13: RO: 16
- Poziom 16: RO: 18
- Obrażenia i Celność skalują się z poziomem:
- Poziom 1: Obrażenia: 16-25, Celność: +0
- Poziom 4: Obrażenia: 18-29, Celność: +4
- Poziom 7: Obrażenia: 21-33, Celność: +8
- Poziom 10: Obrażenia: 24-38, Celność: +12
- Poziom 13: Obrażenia: 28-44, Celność: +14
- Poziom 16: Obrażenia: 32-50, Celność: +20