Przemiana – Dzik

Ograniczenia

Klasa:

Druid

Aktywacja:

Podtrzymywana

Użycia:

Tylko w czasie walki

Zdolność

Nauka:

Automatycznie na 1 poziomie

Szybkość:

Natychmiastowa

Czas Trwania:

15,0 s

Użycia:

1 x na potyczkę

Efekty

  • Na sobie:
    • Przemiana: Dzik
  • Skóra Przemiany:
    • Redukcja Obrażeń: 8*
  • Druidzkie Kły Dzika:
    • Szybkość: 1 s
    • Odzyskiwanie Gotowości: 0,833 s
    • Przerwanie: 0,5 s (Średnie)
    • Obrażenia: 16-25* Kłute, Pominięcie RO: 5 | Celność kontra: Odbicie
    • Obrażenia Periodyczne: +20%
  • Druidzka Regeneracja Dzika
  • Na sobie:
    • Przemiana: Dzik
  • Skóra Przemiany:
    • Redukcja Obrażeń: 8*
  • Druidzkie Kły Dzika:
    • Szybkość: 1 s
    • Odzyskiwanie Gotowości: 0,833 s
    • Przerwanie: 0,5 s (Średnie)
    • Obrażenia: 16-25* Cięte, Pominięcie RO: 5 | Celność kontra: Odbicie
    • Obrażenia Periodyczne: +20%
  • Druidzka Regeneracja Dzika

Opis

Czerpie z naturalnej więzi druida z dzikiem, umożliwiając mu tymczasowe przyjęcie jego formy, która pozwala zregenerować utraconą Wytrzymałość i zadaje obrażenia okresowe w zwarciu.

Meta

  • ID: spiritshift_boar
  • Guid: 1218e906-981b-4d6a-a911-7b2c90847925
  • Talent Styl Walki – Dwie Bronie skraca Odzyskiwanie Gotowości ataków w trakcie przemiany
  • Talent Biegłość w Broni: Chłop zwiększa celność ataków podczas przemiany
  • RO skaluje się z poziomem: +2 co 3 poziomy po 1 poziomie:
    • Poziom 1: RO: 8
    • Poziom 4: RO: 10
    • Poziom 7: RO: 12
    • Poziom 10: RO: 14
    • Poziom 13: RO: 16
    • Poziom 16: RO: 18
  • Obrażenia i Celność skalują się z poziomem:
    • Poziom 1: Obrażenia: 16-25, Celność: +0
    • Poziom 4: Obrażenia: 18-29, Celność: +4
    • Poziom 7: Obrażenia: 21-33, Celność: +8
    • Poziom 10: Obrażenia: 24-38, Celność: +12
    • Poziom 13: Obrażenia: 28-44, Celność: +14
    • Poziom 16: Obrażenia: 32-50, Celność: +20