Refren Garodha

Przedmiot

Gniazdo:

Gniazdo:

Typ:

Hełm

Wartość Sprzedaży:

860 SzM

Wartość Kupna:

6450 SzM

Zaklinanie

  • Moc: +3
  • Jedno z poniższych:
    • Odwet: Obrażenia: 6-10 Kłute | Celność kontra: Odbicie
    • Poratowanie: Obrona przy Ogłuszeniu: +50, Obrona przy Powaleniu: +50

Opis

Hełm należał niegdyś do Garodha, plemiennego wodza, który zginął dawno temu. Z jakiegoś powodu jego dusza nigdy nie powróciła do Cyklu, lecz pozostała na tym świecie, z czasem zapominając większość swojej przeszłości. Na szczęście natrafiłeś na Garodha i odświeżyłeś mu pamięć.

Wygląd

Meta

  • ID: ID:
    • helm_garodhs_chorus_1
    • helm_garodhs_chorus_2
  • Nagroda za wypełnienie zadania Refren Garodha
    Hełm występuje w dwóch wariantach. Premia do Mocy jest uniwersalna, a w zależności od udzielanych odpowiedzi podczas retrospekcji z życia Garodha zależy, które z dwóch ulepszeń uzyska hełm. Wybór ofensywnych i agresywnych działań Garodha skutkuje przyznaniem Odwetu, zaś defensywne bądź tchórzliwe działania ulepszą hełm cechą Poratowanie.
  • Odwet przyznawany przez Hełm Garodha kumuluje się z Odwetem przyznawanym przez Talerz Sury
  • Odwet przyznawany przez Hełm Garodha nie kumuluje się z Odwetem przyznawanym przez Płaszcz Złej Zapłaty
  • Jeśli postać nosi Hełm Garodha, Odwet aktywuje Głębokie Rany
  • Obrażenia Odwetu otrzymają premię +100% jeśli cel jest podatny na Zabójcze Ciosy Łotrzyka
  • Po trafieniu użytkownika będącego pod wpływem zaklęcia Mściwa Burza, obrażenia od elektryczności zadawane są dwukrotnie: za otrzymane trafienie oraz za trafienie Odwetem
  • Premia do Obrony przyznawana przez Poratowanie kumuluje się z taką samą premią zapewnianą przez Ukojenie Ilfana Byrngara lub Małego Wybawcę
  • Premia do Obrony przyznawana przez Poratowanie nie kumuluje się z taką samą premią przyznawaną przez Blaidh Golan
  • Zaklęcie Wycofanie nakłada na cel status Ogłuszenie, co można wykorzystać do zwiększenia jego obrony, aby następnie użyć na nim mocy Enigmatyka: Obronna Sieć Umysłu, zapewniając całej drużynie nietykalność dzięki kolosalnej premii do Obrony
  • W trakcie działania Wycofania Pieśniarz wciąż może recytować strofy ofensywne, jak Smok Wierzgnął, Smok Zawył, może również zmienić podręczną broń na pojedynczą jednoręczną, aby zyskać premię Celność: +12, a w czasie samotnych walk ze smokami wykorzystać w tym celu Miecz Wytrwałość, by zyskać odporność na Przestraszenie i Przerażenie
  • ID: ID:
    • helm_garodhs_chorus_1
    • helm_garodhs_chorus_2
  • Nagroda za wypełnienie zadania Refren Garodha
    Hełm występuje w dwóch wariantach. Premia do Mocy jest uniwersalna, a w zależności od udzielanych odpowiedzi podczas retrospekcji z życia Garodha zależy, które z dwóch ulepszeń uzyska hełm. Wybór ofensywnych i agresywnych działań Garodha skutkuje przyznaniem Odwetu, zaś defensywne bądź tchórzliwe działania ulepszą hełm cechą Poratowanie.
  • Odwet przyznawany przez Hełm Garodha kumuluje się z Odwetem przyznawanym przez Talerz Sury
  • Odwet przyznawany przez Hełm Garodha nie kumuluje się z Odwetem przyznawanym przez Płaszcz Złej Zapłaty
  • Jeśli postać noci Hełm Garodha, Odwet aktywuje Głębokie Rany
  • Obrażenia Odwetu otrzymają premię +100% jeśli cel jest podatny na Zabójcze Ciosy Łotrzyka
  • Po trafieniu użytkownika będącego pod wpływem zaklęcia Mściwa Burza, obrażenia od elektryczności zadawane są dwukrotnie: za otrzymane trafienie oraz za trafienie Odwetem
  • Premia do Obrony przyznawana przez Poratowanie kumuluje się z taką samą premią zapewnianą przez Ukojenie Ilfana Byrngara lub Małego Wybawcę
  • Premia do Obrony przyznawana przez Poratowanie nie kumuluje się z taką samą premią przyznawaną przez Blaidh Golan
  • Zaklęcie Wycofanie nakłada na cel status Ogłuszenie, co można wykorzystać do zwiększenia jego obrony, aby następnie użyć na nim mocy Enigmatyka: Obronna Sieć Umysłu, zapewniając całej drużynie nietykalność dzięki kolosalnej premii do Obrony
  • W trakcie działania Wycofania Pieśniarz wciąż może recytować strofy ofensywne, jak Smok Wierzgnął, Smok Zawył, może również zmienić podręczną broń na pojedynczą jednoręczną, aby zyskać premię Celność: +12, a w czasie samotnych walk ze smokami wykorzystać w tym celu Miecz Wytrwałość, by zyskać odporność na Przestraszenie i Przerażenie