Wysoka Trawa

Przedmiot

Gniazdo:

Gniazdo:

Typ:

Typ:

Wartość Sprzedaży:

1610 SzM

Wartość Kupna:

12075 SzM

Broń

Do Walki:

W zwarciu

Chwyt:

Dwuręczny

Szybkość:

1,0 s

Odzyskiwanie Gotowości:

1,666 s

Przerwanie:

0,75 s (Silne)

Obrażenia:

18-26 Kłute

Właściwości Broni

  • Zasięg Broni: +1,8 m

Zaklinanie

  • Znakomita Jakość: Celność: +8, Obrażenia: +30%
  • Drapieżna Natura: Zamiana: +10% Trafień na Krytyki
  • Przezwyciężenie: Krytyki mogą spowodować Powalenie przez 3,0 s | Celność kontra: Hart
  • Punkty: 8/14
  • Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
  • Biegłość: Żołnierz

Opis

Pewna grupa aedyrskich pikinierów była tak zdyscyplinowana w walce, że przyciągnęło to uwagę samego fercönynga. Włączył ich do swojego osobistego orszaku i nakazał wykonać dla nich specjalną broń. Maszerowali na czele procesji, idealnie równym krokiem, z pikami kołyszącymi się jak trawa na wietrze. Pikinierzy ci zyskali popularność podczas królewskich festiwali i parad. Zarówno ich oddział, jak i uzbrojenie zyskały nazwę „Wysoka Trawa”.

Wygląd

Meta

  • ID: ID: pike_tall_grass
  • Sprzedaje: Winfrith w Jelenim Brodzie
  • Powalenie testowane jest oddzielnie na każdym przeciwniku w ODz ataków obszarowych z użyciem broni, jak np. Masakra czy Dosięgnięcie.
  • Pikę można bardzo szybko zdobyć. Stanowi idealne narzędzie dla Barbarzyńców, Mnichów, Łotrzyków, Łowców czy Wojowników, którzy ze wsparciem buffów z powodzeniem wykorzystają wysoką Celność do zaliczania Trafień Krytycznych, kontrolując wrogów na polu walki poprzez częsty efekt Powalenia.
  •  Zwiększony zasięg pozwoli bezpiecznie atakować z drugiej linii, zza pleców drużynowych tanków