Wysoka Trawa

Przedmiot
Gniazdo:
Gniazdo:
Typ:
Typ:
Wartość Sprzedaży:
1610 SzM
Wartość Kupna:
12075 SzM
Broń
Do Walki:
W zwarciu
Chwyt:
Dwuręczny
Szybkość:
1,0 s
Odzyskiwanie Gotowości:
1,666 s
Przerwanie:
0,75 s (Silne)
Obrażenia:
18-26 Kłute
Właściwości Broni
- Zasięg Broni: +1,8 m
Zaklinanie
- Znakomita Jakość: Celność: +8, Obrażenia: +30%
- Drapieżna Natura: Zamiana: +10% Trafień na Krytyki
- Przezwyciężenie: Krytyki mogą spowodować Powalenie przez 3,0 s | Celność kontra: Hart
- Punkty: 8/14
- Możliwe Zaklęcie: Każde (Broń)
- Biegłość: Żołnierz
Opis
Pewna grupa aedyrskich pikinierów była tak zdyscyplinowana w walce, że przyciągnęło to uwagę samego fercönynga. Włączył ich do swojego osobistego orszaku i nakazał wykonać dla nich specjalną broń. Maszerowali na czele procesji, idealnie równym krokiem, z pikami kołyszącymi się jak trawa na wietrze. Pikinierzy ci zyskali popularność podczas królewskich festiwali i parad. Zarówno ich oddział, jak i uzbrojenie zyskały nazwę „Wysoka Trawa”.
Wygląd
Meta
- ID: ID: pike_tall_grass
- Sprzedaje: Winfrith w Jelenim Brodzie
- Powalenie testowane jest oddzielnie na każdym przeciwniku w ODz ataków obszarowych z użyciem broni, jak np. Masakra czy Dosięgnięcie.
- Pikę można bardzo szybko zdobyć. Stanowi idealne narzędzie dla Barbarzyńców, Mnichów, Łotrzyków, Łowców czy Wojowników, którzy ze wsparciem buffów z powodzeniem wykorzystają wysoką Celność do zaliczania Trafień Krytycznych, kontrolując wrogów na polu walki poprzez częsty efekt Powalenia.
- Zwiększony zasięg pozwoli bezpiecznie atakować z drugiej linii, zza pleców drużynowych tanków